torsdag den 11. juli 2013

Det med at blogge er vist noget jeg skal lære :-)
Men mon ikke en jeg kan lære det inden jeg runder de 40?
Er lige returneret fra Roskilde festival, hvor Luciano og jeg som de gamle var campingvagter, nød Metallica og kunne fejre fødselsdag for Linus.



Linus har en yndlingsfarve: ORANGE! Så hvad passer bedre end orange lagkage foran orange scene med sine forældre, sine søskende og sin mormor? 

Roskilde festival bød udover skønne oplevelser både som voksne og som forældre også på jeg for en gang skyld vandt noget - jubi. Jeg sad fredag formiddag (morgen for nogen der ikke har et naturligt vækkeur kl 6 i form af en skøn Linus der krammer, kysser og vil have morgenmad) foran Hunters bod og blev krediteret med et par orange gummistøvler. Åh jo nu er jeg fint gående igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar