søndag den 27. januar 2013

Har sendt luciano og de store afsted til fødselsdag - Linus har øjenbetændelse og hoster og skulle jo nødig smitte et helt fødselsdagsselskab. Det levner tid til oprydning og overblik. Nej var det oprydning og skabelse af ny kaos?
Liam stod op i morges til nye bukser og det i ny stil -  vauw mor de er seje (ingen posebuls ingen blomster hvad skal der dog ikke ske i mit liv, en udvikling.).


Og Dina hmm hun ønsker sig også et par - ja er blevet mor til en præteen, men heldigvis en af slagsen der kan lege i timevis selvom det en gang imellem afbrydes af en moar....!


Men helt blomsterfrit bliver det heldigvis ikke, jeg kan da stadig hænge det på min krop og være den barnlige lille pige,. Weekenden har budt på noget nyt: jeg kan nu sy en usynligt lynlås. Har aldrig fattet hvorfor mine bare aldrig blev usynlige - tricket, en speciel fod til symaskinen og jeg kan nu masseproducere nederdele og deslignende hvor man ikke skal se lynlåsen - jubi! Så unger nu er det min tur til at hoppe i hjemmekrationerne:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar